24 Yıl Süren Bir Macera
Türkiye’nin teknoloji ve ihracat devi Vestel, elektrik-elektronik branşında üst üste 24. kez elde ettiği Türkiye ihracat şampiyonluğunu 158 ülkeye ulaştırdığı teknolojilerle kutluyor.
Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından 2021 yılı ihracat gelirlerine göre kendi branşında ihracat birinciliği ödülüne layık görülen Vestel, Türkiye genel ihracat sıralamasında 5. sırada yer alarak büyük bir başarıya imza attı. Başarı grafiği, teknolojisi, inovasyonu ve ihracata yönelik sürdürülebilir iş modeliyle istikrarlı bir seyir izleyen Vestel, ulaşılması zor bu başarısını yeni bir reklam kampanyasıyla duyuruyor. Vestel teknolojisinin yolculuğunu izleyiciye aktaran kampanyanın reklam sinemasında alıştığımızın aksine Türkçe yerine farklı dillerde bir reklam yüzü bizimle konuşuyor.
“Vestel Olsa Olmaz mı” kampanyasının reklam yüzü Beyazıt Öztürk, Vestel City’den başladığı yolculuğuna kampanyanın devamında; Limanda ihracat konteynerlerinde, ihracat gemisinde ve Vestel teknolojilerinin geldiği noktalarda devam ediyor. İtalyanca, Fransızca, Japonca, İngilizce ve Almanca cümlelerle dilden dile geçiş yaparak yolculuğu sırasında ne söylediğini merak eden Beyaz, “Dünya anladı!” finalde Vestel’in ihracattaki gücüne vurgu yapıyor.
Concept imzalı reklam sinemasının yapım sürecini Anima İstanbul üstlenirken, yönetmen koltuğunda Aytuğ Üngör oturuyor.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı
kastamonu escort bayan
kayseri escort bayan
kırıkkale escort bayan
kırklareli escort bayan
kırşehir escort bayan
konya escort bayan
konyaaltı escort bayan
kuşadası escort bayan
lefkoşa escort bayan
malatya escort bayan
manavgat escort bayan
marmaris escort bayan
mersin escort bayan
muğla escort bayan
niğde escort bayan
ordu escort bayan
osmaniye escort bayan
rize escort bayan
sakarya escort bayan